Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

27. lutego 2023

Wysłałem płatność przez TrustPay, ale sprzedawca nie dostarczył mi towaru/usługi.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Jeżeli zapomniałeś podać którejś z danych w formularzu płatności, Twoja płatność mogła zostać zatrzymana w naszym systemie jako nieidentyfikowalna. Takiej płatności nie można zatwierdzić manualnie. […]

Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy.

Jeżeli zapomniałeś podać którejś z danych w formularzu płatności, Twoja płatność mogła zostać zatrzymana w naszym systemie jako nieidentyfikowalna. Takiej płatności nie można zatwierdzić manualnie. Dlatego w ciągu trzech dni roboczych zostanie automatycznie odesłana do nadawcy (prosimy nie zapominać, że samo przetwarzanie płatności może zająć kilka dni).

Jeśli nie otrzymałeś zwrotu swojej nieidentyfikowalnej płatności na rachunek bankowy w ciągu 8 dni roboczych, ani towaru/usługi od sprzedawcy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem danych kontaktowych wymienionych na naszej stronie.

Dokonałem płatności przez TrustPay i żądam zwrotu pieniędzy.

Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy.

27. lutego 2023

Jestem sprzedawcą, przyjmuję płatności za pośrednictwem TrustPay.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Skontaktował się ze mną klient, który twierdzi, że wysłał mi płatność. Nie mogę jej jednak znaleźć. Co zrobić? Poproś swojego klienta o przesłanie potwierdzenia płatności, abyś mógł sprawdzić szczegóły. Jeżeli klient wypełnił wszystkie dane formularza płatności, płatność została zrealizowana, ale nie otrzymałeś pieniędzy, sprawdź swoją bankowość internetową TrustPay lub Portal Biznesowy. Jeżeli klient zapomniał podać […]

Skontaktował się ze mną klient, który twierdzi, że wysłał mi płatność. Nie mogę jej jednak znaleźć. Co zrobić?

Poproś swojego klienta o przesłanie potwierdzenia płatności, abyś mógł sprawdzić szczegóły.

Jeżeli klient wypełnił wszystkie dane formularza płatności, płatność została zrealizowana, ale nie otrzymałeś pieniędzy, sprawdź swoją bankowość internetową TrustPay lub Portal Biznesowy.

Jeżeli klient zapomniał podać którejś z danych w formularzu płatności, płatność mogła zostać zatrzymana w naszym systemie jako nieidentyfikowalna. Takiej płatności nie można zatwierdzić manualnie. Dlatego w ciągu trzech dni roboczych zostanie automatycznie odesłana do nadawcy (prosimy nie zapominać, że samo przetwarzanie płatności może zająć kilka dni).

Co mam zrobić, jeśli zablokowałem sobie dostęp do konta w TrustPay?

Skontaktuj się z naszym działem wsparcia.

Bramka TrustPay nie działa.

Tutaj znajdziesz często zadawane pytania dotyczące integracji.