FAQ category: Bramka TrustPay – wsparcie
Wysłałem płatność przez TrustPay, ale sprzedawca nie dostarczył mi towaru/usługi.
Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Jeżeli zapomniałeś podać którejś z danych w formularzu płatności, Twoja płatność mogła zostać zatrzymana w naszym systemie jako nieidentyfikowalna. Takiej płatności nie można zatwierdzić manualnie. […]
Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy.
Jeżeli zapomniałeś podać którejś z danych w formularzu płatności, Twoja płatność mogła zostać zatrzymana w naszym systemie jako nieidentyfikowalna. Takiej płatności nie można zatwierdzić manualnie. Dlatego w ciągu trzech dni roboczych zostanie automatycznie odesłana do nadawcy (prosimy nie zapominać, że samo przetwarzanie płatności może zająć kilka dni).
Jeśli nie otrzymałeś zwrotu swojej nieidentyfikowalnej płatności na rachunek bankowy w ciągu 8 dni roboczych, ani towaru/usługi od sprzedawcy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem danych kontaktowych wymienionych na naszej stronie.
Dokonałem płatności przez TrustPay i żądam zwrotu pieniędzy.
Jeżeli wypełniłeś wszystkie dane w formularzu płatności, płatność została zrealizowana, a sprzedawca otrzymał pieniądze, TrustPay nie jest w stanie Ci pomóc. W takim wypadku należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy.
Cenník poplatkov
Pre viac informácií o platobnej bráne ZADARMO si pozrite Fair Usage Policy