Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

22. września 2022

Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności.

autor: TrustPay
Obserwuj nas:

Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności. Od tej chwili nasza bramka płatnicza umożliwia użytkownikom ponowienie płatności, jeśli wcześniejsza płatność została odrzucona. Bramka płatnicza zachęca użytkownika do podjęcia kolejnej próby dokonania płatności.

Dzięki funkcji ponowienia płatności Twój klient będzie mógł podjąć próbę dokonania płatności z użyciem tej samej lub innej karty kredytowej. Próba może być powtórzona trzykrotnie.

Jak to działa?

  1. Płatność została odrzucona
  2. Bramka zachęca klienta do ponowienia próby
  3. Klient może dokończyć płatność

Aktywuj ponowienie płatności

Ta funkcjonalność nie jest włączona domyślnie. Jeśli chcesz włączyć ponowienie płatności, możesz ustawić tę funkcjonalność dla poszczególnych projektów/URL przez portal biznesowy w zakładce:

USTAWIENIA –> USTAWIENIA TECHNICZNE –> Ustawienia płatności kartą –> Aktywuj ponowienie płatności

Wyjdź klientom naprzeciw, zwiększając tym samym liczbę dokończonych płatności!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z naszym działem wsparcia na podpora@trustpay.eu.

To też może Cię zainteresować

Jak dostosować sklep internetowy do zagranicznych klientów?
Wartość europejskiego rynku e-commerce pod koniec 2020 r. szacowano na ponad 700 miliardów euro, przy czym prawie jedna czwarta wartości transakcji e-commerce generują zakupy u zagranicznych sprzedawców.
Economy
author: TrustPay
Czym są płatności cykliczne lub automatyczne (recurring payment)?
Płatności cykliczne i abonamenty pozwalają utrzymać kontakt między klientami a sprzedawcą, są więc jednym ze sposobów na utrzymanie długofalowych relacji. Firmom oferującym to rozwiązanie pozwalają z kolei poświęcić czas na promowanie swoich produktów i usług, a nie kontrolę płatności.
Economy
author: TrustPay